Igen, de az meg folyamatosan eszi a fékbetétet, még egy laza hintára, vagy kanyarra is...
Azért azt a dobféket, nem fogja olyan hamar felfalni. Egyébként, a sima AKS is sokat hoz a problémán, ráadásul, nem olyan vészesen drága megoldás, egyszerű felszerelni, és még jól is néz ki. 10_02_kacsint.gif Igaz, abban is kell pár évente betétet cserélni. Egyik barátomnak a lakóján, egy vizsgáztatás alkalmával, az egyszeri autószerelő, sikeresen teletömte LZS 2-essel az egész stabilizátor belső szerkezetét, mondván, nyikorgott a vonófej a kanyarokban. 30_90jajj.gif Két flakon féktisztító, valamint egy rakás papírtörlő elhasználása révén, sikerült kimosni a gépzsírt, és ismételten életre kelteni a technikát.
írta nemo25 2015.09.29. 20:51 Na igen, a súly arányok kérdése. Alaptétel, hogy a vontató, legalább 30 %-al súlyosabb legyen a vontatottnál. Csibu példája egyértelműen jó. Sajnos a mai súlykorlátozások nem ezt a képletet erősítik. Ellenben van jó megoldás a lengések csillapítására. Az AKS stabilizátor használatával, sokat lehet nyerni, de kiegészítve az ATC -vel, még hatékonyabban tudjuk tenni a védelmet.
Na igen, a súly arányok kérdése. Alaptétel, hogy a vontató, legalább 30 %-al súlyosabb legyen a vontatottnál. Csibu példája egyértelműen jó. Sajnos a mai súlykorlátozások nem ezt a képletet erősítik. Ellenben van jó megoldás a lengések csillapítására. Az AKS stabilizátor használatával, sokat lehet nyerni, de kiegészítve az ATC -vel, még hatékonyabban tudjuk tenni a védelmet.
Azért a tömeg arányok is befolyásolják a teendők lehetőségének tárházát. Kisebb tömeg arányú vontató - > nyél gáz. Nagyobb tömeg arányú vontató - > kicsi fék még bele fér, riszálás mértékétől függően. No, de a határt eltalálni, az a művészet... És persze megfizethetetlen...
Mondjuk a SORENTO WEINSBERG kombó jó arány. A múltkor is csak a tükörből tudtam meg, hogy beindult a lakó risza, a kocsit nem tudta megrángatni. Azért próbálkozott. A riszát nekem a nem elég merev (nem "C" és nem SECURIT gumi van rajta, hanem sima autó gumi) oldalfalú gumi okozza úgy vélem.
Szerinted a mókusok vették videóra a mutatványt??? Egy kamion fülkéjében elhelyezett, fedélzeti kamera rögzítette az eseményeket, mint ahogy azt már előttem, Csibu igyekezett tényálladékként rögzíteni.
Nem kötekedni szeretnék, de ilyen esetben, inkább hanyagold a fékpedált! Nem véletlenül írtam, hogy NEM SZABAD FÉKEZNI. Nézd végig kinagyítva, többször egymás után! Ha nem tartod nyomvonalon a gépest, nagy eséllyel elveszted a játszmát. Az meg hogy nincsen idő kivárni a lassulást, nem érv. Ki kell várni. Türelemmel, és hideg fejjel. Bőven elegendő a motor fékező ereje. Emberünk nagy mázlija az volt, hogy megtámasztotta a szerelvényt a nagy vas. Ha nincsen ott, nagyot esik. Éppen azért vetettem fel a témát, mert bár sokan tudják a papírformát, de a valóságban, éppen az ellenkezőjét teszik a helyes ténykedésnek. Előzésnél, a gyenge visszahúzás, az a kamion légellenállása miatt feltorlódó, majd leváló légáramlatok miatt kialakuló ellenállás miatt érződik. Viszont ezen áthaladva, egy szívóhatás is fellép, mely akár alkalmas lehet a lakókocsi behintáztatására is. Persze ezeket befolyásolják az oldalszelek, a körülötted közlekedők örvényei, továbbá a kamion kialakítása is. A modernebb kamionok, buszok, a szélcsatornás tervezés miatt, jobb levegő elvezetést kapnak, így ezek a hatások is kisebb mértékben érvényesülnek. Figyeld meg majd, hogy a régebbi traktorok, jobban meglökik a szerelvényedet, mint a modernebb, újabb gépek. Egy tanker, vagy egy autószállító mögött vonatozva, sokkal nyugtalanabbul viselkedik a lakó, mint egy merev falú magas tréler mögött. Ott is a turbólenciák miatt fellépő erők mozgatják a szerelvényt. Ezért is érdemes kellő oldaltávolságot hagyni a nagy vasak mellett előzésnél, hogy legyen hely ahol ezek tombolhatnak, anélkül, hogy túlzottan megcibálnák a lakódat.
Sokszor éreztem ezt a becitálást akkor, amikor az utánfutót hátsó súlypontosra pakoltam. Hosszabb anyagnál vagy hasonló. mindenképp úgy érdemes pakolni, hogy a rakomány súlyközéppontja az utánfutó tengely ,vontató felőli oldalán legyen, ha van rá lehetőség. Ha már becitált és nincs előtted senki ,én gázt szoktam adni kicsit és a citálás pillanatában ellenkormányozni egy picit ám hirtelen.Ha fékezel felnagyítod a lengést. Ahogy Nemo is írta. Viszont ha nagy a baj ,mert vannak is előtted akkor a fék a megoldás ezerrel mert minél kisebb a sebesség annál kisebb a kár ,mint emberben és egyébben.
Szerinted a mókusok vették videóra a mutatványt??? Egy kamion fülkéjében elhelyezett, fedélzeti kamera rögzítette az eseményeket, mint ahogy azt már előttem, Csibu igyekezett tényálladékként rögzíteni.
Nem kötekedni szeretnék, de ilyen esetben, inkább hanyagold a fékpedált! Nem véletlenül írtam, hogy NEM SZABAD FÉKEZNI. Nézd végig kinagyítva, többször egymás után! Ha nem tartod nyomvonalon a gépest, nagy eséllyel elveszted a játszmát. Az meg hogy nincsen idő kivárni a lassulást, nem érv. Ki kell várni. Türelemmel, és hideg fejjel. Bőven elegendő a motor fékező ereje. Emberünk nagy mázlija az volt, hogy megtámasztotta a szerelvényt a nagy vas. Ha nincsen ott, nagyot esik. Éppen azért vetettem fel a témát, mert bár sokan tudják a papírformát, de a valóságban, éppen az ellenkezőjét teszik a helyes ténykedésnek. Előzésnél, a gyenge visszahúzás, az a kamion légellenállása miatt feltorlódó, majd leváló légáramlatok miatt kialakuló ellenállás miatt érződik. Viszont ezen áthaladva, egy szívóhatás is fellép, mely akár alkalmas lehet a lakókocsi behintáztatására is. Persze ezeket befolyásolják az oldalszelek, a körülötted közlekedők örvényei, továbbá a kamion kialakítása is. A modernebb kamionok, buszok, a szélcsatornás tervezés miatt, jobb levegő elvezetést kapnak, így ezek a hatások is kisebb mértékben érvényesülnek. Figyeld meg majd, hogy a régebbi traktorok, jobban meglökik a szerelvényedet, mint a modernebb, újabb gépek. Egy tanker, vagy egy autószállító mögött vonatozva, sokkal nyugtalanabbul viselkedik a lakó, mint egy merev falú magas tréler mögött. Ott is a turbólenciák miatt fellépő erők mozgatják a szerelvényt. Ezért is érdemes kellő oldaltávolságot hagyni a nagy vasak mellett előzésnél, hogy legyen hely ahol ezek tombolhatnak, anélkül, hogy túlzottan megcibálnák a lakódat.
írta 2015.09.28. 09:13
Én csak egy kamiont látok, az pedig előtte megy és még mielőtt elérné, már beszitál a lakókocsi. A kamion menetszele akkor szokott meglökni, ha ő előz engem, vagy ha szembe jön. Ha én előzőm és nincs nagy oldalszél, mikor kiugrom az árnyékából, inkább gyenge visszahúzást szoktam érezni nem oldallökést. Én a videón inkább arra gyanakodnék, hogy az előzés miatti túl nagy sebesség okozta a a libegést. Ennek elhárítását jól írtad, annyival kiegészíteném, hogy ha nagyon sétál a lakó, nincs idő megvárni, hogy magától lassúljon a szerelvény, érdemes sok, pici, finom fékezgetéssel, amolyan ABS-hatással lassítani és utána a kihúzás. Velem 3-4 alkalommal fordult elő hasonló. Hiába vezetek régen és tudom a papírformát, ösztönösen képtelen voltam a gázra lépni, csak az apró fékezésre és finom kormányzásra futotta az ösztönök miatt. Szerencsére megúsztam idáig baleset nélkül.
Én csak egy kamiont látok, az pedig előtte megy és még mielőtt elérné, már beszitál a lakókocsi. A kamion menetszele akkor szokott meglökni, ha ő előz engem, vagy ha szembe jön. Ha én előzőm és nincs nagy oldalszél, mikor kiugrom az árnyékából, inkább gyenge visszahúzást szoktam érezni nem oldallökést. Én a videón inkább arra gyanakodnék, hogy az előzés miatti túl nagy sebesség okozta a a libegést. Ennek elhárítását jól írtad, annyival kiegészíteném, hogy ha nagyon sétál a lakó, nincs idő megvárni, hogy magától lassúljon a szerelvény, érdemes sok, pici, finom fékezgetéssel, amolyan ABS-hatással lassítani és utána a kihúzás. Velem 3-4 alkalommal fordult elő hasonló. Hiába vezetek régen és tudom a papírformát, ösztönösen képtelen voltam a gázra lépni, csak az apró fékezésre és finom kormányzásra futotta az ösztönök miatt. Szerencsére megúsztam idáig baleset nélkül.
Na, igen. És amiről ment a filmezés? Hang és magasság alapján az sem kispolák...
Én csak egy kamiont látok, az pedig előtte megy és még mielőtt elérné, már beszitál a lakókocsi. A kamion menetszele akkor szokott meglökni, ha ő előz engem, vagy ha szembe jön. Ha én előzőm és nincs nagy oldalszél, mikor kiugrom az árnyékából, inkább gyenge visszahúzást szoktam érezni nem oldallökést. Én a videón inkább arra gyanakodnék, hogy az előzés miatti túl nagy sebesség okozta a a libegést. Ennek elhárítását jól írtad, annyival kiegészíteném, hogy ha nagyon sétál a lakó, nincs idő megvárni, hogy magától lassúljon a szerelvény, érdemes sok, pici, finom fékezgetéssel, amolyan ABS-hatással lassítani és utána a kihúzás. Velem 3-4 alkalommal fordult elő hasonló. Hiába vezetek régen és tudom a papírformát, ösztönösen képtelen voltam a gázra lépni, csak az apró fékezésre és finom kormányzásra futotta az ösztönök miatt. Szerencsére megúsztam idáig baleset nélkül.
írta nemo25 2015.09.27. 22:12 Egy kis vezetés technika.
Lakókocsival közlekedőknek ajánlanám a figyelmében.
Szerintem, elkerülhető lett volna a baleset, ha nem követ el egy szarvashibát a vezető. Figyelmesen nézve a képsorokat, látható, hogy kétszer is rálép a fékre a sofőr. Mindegyik fékezés után, romlik a helyzet, mert a kóválygó vontatmány, még jobban igyekszik kitörni a nyomvonalból, ezzel nagyobb mértékben löki oldal irányba a vontató gép farát. Ezzel eléri, hogy intenzívebben, és egyre nagyobb mértékben bicskázik be a szerelvény.
A kamion melletti elhaladás után, valószínűsíthető, hogy a behemót menetszele, meglökte a lakót, ami kis mértékben elkezdett hintázni. Ekkor, egy finom gázelvétellel, és masszív kormánytartással, ami a menetirányt stabilizálja, hagyni kellett volna, lassulni a szerelvényt, majd 80 km/h sebesség környékén, visszaváltani, és határozott, de nem túl erős gázadással lehet kihúzni a lengésből a vontatmányt. Amit itt láttunk, tipikus esete, hogy a farok vágta falhoz a kutyát.
Szerintem, elkerülhető lett volna a baleset, ha nem követ el egy szarvashibát a vezető. Figyelmesen nézve a képsorokat, látható, hogy kétszer is rálép a fékre a sofőr. Mindegyik fékezés után, romlik a helyzet, mert a kóválygó vontatmány, még jobban igyekszik kitörni a nyomvonalból, ezzel nagyobb mértékben löki oldal irányba a vontató gép farát. Ezzel eléri, hogy intenzívebben, és egyre nagyobb mértékben bicskázik be a szerelvény.
A kamion melletti elhaladás után, valószínűsíthető, hogy a behemót menetszele, meglökte a lakót, ami kis mértékben elkezdett hintázni. Ekkor, egy finom gázelvétellel, és masszív kormánytartással, ami a menetirányt stabilizálja, hagyni kellett volna, lassulni a szerelvényt, majd 80 km/h sebesség környékén, visszaváltani, és határozott, de nem túl erős gázadással lehet kihúzni a lengésből a vontatmányt. Amit itt láttunk, tipikus esete, hogy a farok vágta falhoz a kutyát.
írta nemo25 2015.09.13. 23:43 Az év elején, volt egy kis tűz ez egyik németországi lakóautó kereskedésben. Most itt vannak a tűzkáros eladó autók. Csak tudnám, hogy egy ilyen rom kinek kell ennyiért. Vagy csak a papírjait próbálják meg értékesíteni?
írta nemo25 2015.09.13. 23:43 Az év elején, volt egy kis tűz ez egyik németországi lakóautó kereskedésben. Most itt vannak a tűzkáros eladó autók. Csak tudnám, hogy egy ilyen rom kinek kell ennyiért. Vagy csak a papírjait próbálják meg értékesíteni?
Az év elején, volt egy kis tűz ez egyik németországi lakóautó kereskedésben. Most itt vannak a tűzkáros eladó autók. Csak tudnám, hogy egy ilyen rom kinek kell ennyiért. Vagy csak a papírjait próbálják meg értékesíteni?
Gondolom, a következő években, messzire elkerülitek a 11 ezres műintézményt. A túlzottan magas ár nekünk is elriasztó. Több esetben előfordult, hogy meglátva az árakat, illetve a szolgáltatás színvonalát, tovább álltunk. Van ahova el sem megyünk, mert már a tervezés időszakában, megnézzük az adott kemping árait, és ha túlzott önbizalomról tanúskodnak, el is vetjük, mint lehetséges állomás. Csak jelezném, hogy Görögországban, az éttermekben, a 2.3 €-s gyros mellé, jár az ingyen WiFi. Nálunk a 11 ezres, lehúzós kempingdíj mellé, ez már nem fér bele. A balatoni pihenésünk alkalmával, mi is több ellentmondásos problémával találkoztunk. Talán a legelképesztőbb, az, amit a zamárdi kempingben, az áramcsatlakozókkal kapcsolatban tapasztaltunk. Az özönvíz idejéből itt maradt alumínium (!) szekrényekben, iszonyatos káoszban a kötések, szétégett, összetört dugaljak, és szigetelés nélkül, szabadon hagyott fém sorkapcsok,ahol ott volt a fázis. A félig nyitott, deformálódott ajtókat, nem hogy bezárni, de becsukni sem lehetett, így akárki ( gyerekek!!!!!) benyúlhat, megérintve a feszültség alatt lévő fém elemeket. Ez már nem csak hanyagság, hanem a felelőtlenség.
írta 2015.09.02. 07:58
Lehet, hogy tévedek, de én úgy látom itt inkább a sírás-ríváson van a hangsúly. Teljes mértékben osztom az álláspontod a felújításuk szükségességével kapcsolatban. Én a cikkel ellentétben, nem látom a tönkremenést. A termálkempek koratavasszal és későősszel valóban félgőzzel, esetenként 30%-os telítettséggel működnek, de a melegebb májustól, szeptemberig hónapokban inkább túlzsúfoltak. Nyáron a Balatonon is színte mindenhol teltház vagy 80-90% van. Nem tudom, a cikkíró hol járt lakókocsival, ahol napi 5-ezerből kijött, sokkal inkább jellemző a 7-9-ezres árfekvés, annak ellenére, hogy a legtöbb kemping infrastruktúrája lepusztult vagy pusztuló félben van. A Balatonnál idén 11-ezer/3 fő volt a napi díjunk. Mindezért kaptunk koszos fürdőt, melegvíz szinte egyszer sem volt este a zuhanyban és ezek után még volt arcuk elkérni a wifire napi 800 ft-ot. Éjjel 1 órakkor engedtek be egy balhés társaságot, akik éjjel 3-kor öszeverekedtek a szopszédokkal, a biztonsági őr a kapuban meg sörösdobozok között halál nyugiban aludt. Nekem az a tapasztalatom, hogy a kempingek többsége nem törődik semmivel. Amig van zseton addig fizess, csinálj amit akarsz, tökmind1 hogyan érzed magad, aztán húzd el a csíkor, mert állnak a kapuban a következők....... Ilyen mentalítással egyenes út vezet a csődhöz, ennek ellenére nem látom a fizetőképes kereslet hiányát.
illetve ezt azért cikknek nem nevezném, mint ahogy újságírónak sem azt aki írta. Ilyen zagyva cikket már régen olvastam, a sok hatásvadászat között tulajdonképpen alig van benne tartalom kiragad 3 "lakókocsit" és ennyi. Az, hogy tele van elütésekkel és helyesírási hibákkal az egy fórumon elmenne, de hogy egy "komoly" portálon így nézzen ki a vezércikk, hogy senki nem olvassa át, az számomra érthetetlen. Legalább a helyesírás ellenőrzőre, azokra a piros aláhúzásokra odafigyelnének, hogy miért is van.
Valóban. A cikk írója, helyenként, oly egyszerűen fogalmaz, mint a fa ék. Sajnos ez manapság, már nem ritka. Csak kapcsoljátok be az M1-esen a hírműsorokat. Egyetlen tudósító sem tud beszélni, fogalmazni. Számtalanszor, csak dadognak össze-vissza.
illetve ezt azért cikknek nem nevezném, mint ahogy újságírónak sem azt aki írta. Ilyen zagyva cikket már régen olvastam, a sok hatásvadászat között tulajdonképpen alig van benne tartalom kiragad 3 "lakókocsit" és ennyi. Az, hogy tele van elütésekkel és helyesírási hibákkal az egy fórumon elmenne, de hogy egy "komoly" portálon így nézzen ki a vezércikk, hogy senki nem olvassa át, az számomra érthetetlen. Legalább a helyesírás ellenőrzőre, azokra a piros aláhúzásokra odafigyelnének, hogy miért is van.
Nem tudom, hogy mi igaz, de én azt hallottam, hogy nem ez lesz a kempingek veszte, hanem az EUs szabályok érvénybe lépése, ami előírja, hogy minden parcella mellé kell ivóvíz és szennyvíz leeresztő az áram mellé...
illetve ezt azért cikknek nem nevezném, mint ahogy újságírónak sem azt aki írta. Ilyen zagyva cikket már régen olvastam, a sok hatásvadászat között tulajdonképpen alig van benne tartalom kiragad 3 "lakókocsit" és ennyi. Az, hogy tele van elütésekkel és helyesírási hibákkal az egy fórumon elmenne, de hogy egy "komoly" portálon így nézzen ki a vezércikk, hogy senki nem olvassa át, az számomra érthetetlen. Legalább a helyesírás ellenőrzőre, azokra a piros aláhúzásokra odafigyelnének, hogy miért is van.
Lehet, hogy tévedek, de én úgy látom itt inkább a sírás-ríváson van a hangsúly. Teljes mértékben osztom az álláspontod a felújításuk szükségességével kapcsolatban. Én a cikkel ellentétben, nem látom a tönkremenést. A termálkempek koratavasszal és későősszel valóban félgőzzel, esetenként 30%-os telítettséggel működnek, de a melegebb májustól, szeptemberig hónapokban inkább túlzsúfoltak. Nyáron a Balatonon is színte mindenhol teltház vagy 80-90% van. Nem tudom, a cikkíró hol járt lakókocsival, ahol napi 5-ezerből kijött, sokkal inkább jellemző a 7-9-ezres árfekvés, annak ellenére, hogy a legtöbb kemping infrastruktúrája lepusztult vagy pusztuló félben van. A Balatonnál idén 11-ezer/3 fő volt a napi díjunk. Mindezért kaptunk koszos fürdőt, melegvíz szinte egyszer sem volt este a zuhanyban és ezek után még volt arcuk elkérni a wifire napi 800 ft-ot. Éjjel 1 órakkor engedtek be egy balhés társaságot, akik éjjel 3-kor öszeverekedtek a szopszédokkal, a biztonsági őr a kapuban meg sörösdobozok között halál nyugiban aludt. Nekem az a tapasztalatom, hogy a kempingek többsége nem törődik semmivel. Amig van zseton addig fizess, csinálj amit akarsz, tökmind1 hogyan érzed magad, aztán húzd el a csíkor, mert állnak a kapuban a következők....... Ilyen mentalítással egyenes út vezet a csődhöz, ennek ellenére nem látom a fizetőképes kereslet hiányát.
Szomorú szívvel kell hogy mondjam, ez törvényszerű. Sírni-ríni lehet, de érdemesebb lenne tenni azért valamit, hogy szívesen menjenek kempingbe az emberek. Számtalan esetben tapasztaljuk, hogy lepukkant, lelakott, elhanyagolt kempingeket üzemeltetnek, sokszor meglehetősen borsos áron. Ez nekünk nem nagy gond, mert minden komfort meg van a lakóban, de sokan, akik sátorral, komfort nélküli lakókocsival mennek kempingbe, kénytelenek azokat a büdös, gusztustalan, és undorító vizes blokkokat, és konyhákat használni, amik már évtizedekkel ezelőtt is elavultak voltak. Nem luxus körülményeket kell biztosítani, de lenne egy elvárható színvonal, amit meg kellene ütni. Szerencsére van néhány jó példa, szerintem azok nem fognak csődbe jutni. Esetleg a többinek azoknak a példáját kellene megfigyelni, és követni???
Szomorú szívvel kell hogy mondjam, ez törvényszerű. Sírni-ríni lehet, de érdemesebb lenne tenni azért valamit, hogy szívesen menjenek kempingbe az emberek. Számtalan esetben tapasztaljuk, hogy lepukkant, lelakott, elhanyagolt kempingeket üzemeltetnek, sokszor meglehetősen borsos áron. Ez nekünk nem nagy gond, mert minden komfort meg van a lakóban, de sokan, akik sátorral, komfort nélküli lakókocsival mennek kempingbe, kénytelenek azokat a büdös, gusztustalan, és undorító vizes blokkokat, és konyhákat használni, amik már évtizedekkel ezelőtt is elavultak voltak. Nem luxus körülményeket kell biztosítani, de lenne egy elvárható színvonal, amit meg kellene ütni. Szerencsére van néhány jó példa, szerintem azok nem fognak csődbe jutni. Esetleg a többinek azoknak a példáját kellene megfigyelni, és követni???
Párszor tudnám hasznát venni a 4x4 hajtásnak, bár a bütykös gumik az autópályákon, kiráznák belőlünk a lelket is. Ugyan mutatós a világos színű kárpitozás, de kíváncsi lennék, rá, hogy egy komolyabb túra után, hogy nézne ki. Összességében tetszik is a kicsike, de mégse cserélném el a miénkkel. A mérnök urak, kicsit rugózhattak volna rajta, hogy szellősebb legyen a beltér.
kár hogy nem jöttök pedig nagyon jó szokott lenni................nem baj hat autoval is jó lessz.a hagyomány üzö számháboru kicsit kérdéses de majd csak lessz valahogy.fönci remélem most nagyobb halat fogok fogni mint te
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Bővült a család, így nagyobb sátorra szeretnénk váltani, csak nem sikerült még eldönteni milyenre. Mindenképp 6 személyes alagútsátorban gondolkodunk aminek 2 hálófülkéje van amit össze is lehet nyitni cipzárral. Fontos, hogy legyen alja végig. Boston 600, Vango, Coleman főként ezeket nézegettem, de minden fórumon mást írnak róluk. Esetleg van valakinek tapasztalata, tanácsa, hogy milyet érdemes venni? (Max 160-180 ezer Ft-ig.) Köszönöm előre is! :)
írta Zsolt 2015.07.29. 20:26 Sziasztok! Demjén fürdőről van valakinek tapasztaílata, fürdő - kemping terén? Előre is köszönöm a válaszokat.
Csak óvatosan Demjénnel... Sok ismerős ment oda úgy hogy hazafelé már vitt magával valamit. És most nem a viccre gondolok, hogy felfelé még apád vitt lefelé màr anyád hozott!
Sokan kaptak már ott el különböző nemi dolgokat... mi 1x voltunk kint (még a barlang fürdő előtt), max 1,5 órát 2x-i öltözéssel együtt... pedig nincs messze...
Saját tapasztalatom nekem sincs, de azt sokan mondták, hogy nagyon klassz lett a fürdő. Úgy tudom, Demjénben nincs kemping, viszont a fürdő parkolójában lehet éjszakázni és kaphatsz áramot is.
van aram de csak 5csatlakozo ha jol emlekszem es ha ott allsz akkor tobbszori a belepes a furdobe ahogy bemesza parkolo jobb oldalan vannak a csatlakozok
írta Zsolt 2015.07.29. 20:26 Sziasztok! Demjén fürdőről van valakinek tapasztaílata, fürdő - kemping terén? Előre is köszönöm a válaszokat.
Saját tapasztalatom nekem sincs, de azt sokan mondták, hogy nagyon klassz lett a fürdő. Úgy tudom, Demjénben nincs kemping, viszont a fürdő parkolójában lehet éjszakázni és kaphatsz áramot is.
Hát, ár/mennyiség arányban elég olcsó. Az ár/érték az meg tényleg a használat során derül ki.
Ami az itt is fent lévő ismert vegyszereket illeti, az a tapasztalat, hogy minél olcsóbb annál gyengébb is. a sorrend: Campingaz Fiamma Thetford és ez az árakban is ugyanez. Ami a lötyiknél jobb, az a zacskós. Mostanában egyre többen térnek át arra. Már van a Fiammának is.
Viszont amit linkeltél az meg nagyon olcsó. Egy próbát megérhet.
Köszönöm Gábor. :-)
Valaki majd csak kipróbálja... Lehet hogy én leszek az "áldozat"? :-D
Ha nem jó helyre írok, elnézést kérek, de nem találtam megfelelő topikot. Szóval: Erről a vegyszerről mi a véleményetek?
Hát, ár/mennyiség arányban elég olcsó. Az ár/érték az meg tényleg a használat során derül ki.
Ami az itt is fent lévő ismert vegyszereket illeti, az a tapasztalat, hogy minél olcsóbb annál gyengébb is. a sorrend: Campingaz Fiamma Thetford és ez az árakban is ugyanez. Ami a lötyiknél jobb, az a zacskós. Mostanában egyre többen térnek át arra. Már van a Fiammának is.
Viszont amit linkeltél az meg nagyon olcsó. Egy próbát megérhet.
Pont most voltunk ott. 10 óráig rendezni kell a számlát, "mert a gépbe akkor van a forduló" utána maradhatsz ameddig akarsz. Karszalagra van kaució, amit 6-7 óráig adnak vissza, ha leadod.
Köszönöm a gyors választ, szerintem sok más érdeklődőnek is segítettünk
Semmit nem fogsz magaddal vinni, a tudásodon és az emlékeiden kívül !
írta Zsolt 2015.06.18. 20:39 Üdv. mindenkinek! Úgy hallottam, hogy a Cserkeszőlői kempinget másnap 10 óráig el kell hagyni. Van ennek a hírnek valóság alapja? Ha tud valaki infót megköszönöm.
Szia Zsolti!
Pont most voltunk ott. 10 óráig rendezni kell a számlát, "mert a gépbe akkor van a forduló" utána maradhatsz ameddig akarsz. Karszalagra van kaució, amit 6-7 óráig adnak vissza, ha leadod.
Üdv. mindenkinek! Úgy hallottam, hogy a Cserkeszőlői kempinget másnap 10 óráig el kell hagyni. Van ennek a hírnek valóság alapja? Ha tud valaki infót megköszönöm.
Semmit nem fogsz magaddal vinni, a tudásodon és az emlékeiden kívül !