Biztonság

Létrehozás dátuma: 2013.12.17.

1
2

Hozzászólások

Hajnalka

5 mániapont

Ki tud segiteni ? Nem találok lakóautóhoz való termo paplan szettet és kerékvédőt olcsón. A kempingvilág nál van csak nagyon drága. Házilagos megoldás is érdekelne

Csak ott nem születnek élmények ahová el sem jutunk
#13426     2018.05.15. 17:15        

Pegi
Vép
108 mániapont

írta adamvalkoj 2018.04.12. 14:08

Mond valamit az autók széfekéről? Valaki eladja? Kíváncsi vagyok, hogy a https://www.saffortszef.hu/
Igazából nem tudtam kibogozni a mondandódat, de tisztelettel megköszönöm, hogy 3 évet is rászántál a kérdésem megválaszolására. Csak így tovább. 01_mosoly.gif
#13390     2018.04.12. 17:59     2 embernek tetszik    

adamvalkoj

0 mániapont

írta Pegi 2015.02.07. 16:53
Sziasztok! :-)

Van egy hasonló pénzkazettánk.
Ezt szeretném a lakóba (valamelyik szekrénybe) rögzíteni.
Szerintetek ezt mennyire könnyű kinyitni? (Mármint magát a zárat)
Mond valamit az autók széfekéről? Valaki eladja? Kíváncsi vagyok, hogy a https://www.saffortszef.hu/
#13388     2018.04.12. 14:08        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

Nem tudom ti hogy vagytok vele ....de én a lakóautóban úgy el tudom dugni a pénzt , hogy még a Gabi sem találja meg .....pedig egész hétvégén keresi !!
10_06_happy.gif
Megesett , hogy gondolom a jégermesterek miatt még én sem találtam meg vasárnap este .
30_10_cry.gif
Már úgy voltam , hogy rablót hívok !!!
30_10nemtom.gif

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#8899     2015.02.08. 19:14     2 embernek tetszik    

Pegi
Vép
108 mániapont

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat.
Igazából tökéletes védelem nincs (ahogy írjátok ti is.)
A mozgásérzékelős riasztó is jó ötlet, megfontolom.
A rögzítést egyébként (mint ahogy az indexen annak idején GPS kolléga is javasolta) kapupánt csavarokkal gondoltam megoldani.
Ezt a pénzkazettát tényleg csak arra az esetre szereltem volna be, ha ne adj' isten valaki besurranik, mégse annyi legyen csak a dolga, hogy a szekrényből kiemeli pénztárcát miközben fürdünk, vagy mosogatunk stb.
#8898     2015.02.08. 16:29        

Blue

291 mániapont

írta DEP76 2015.02.08. 10:58


Igen de kellett egy hengerfej.:(
A hármas elő kamrában volt a repedés ,nem látható helyen, és azt mondták hogy meg lehet hegeszteni, de nem biztos hogy 100% lesz. Ezért úgy döntöttem inkább legyen másik, arra adnak garanciát is. Szeretnék még messzi is elmenni vele.:) Oda pedig tuti gép kell.
15_10_kezfogas.gif

Bárhova, bármikor, bármivel.
#8897     2015.02.08. 14:41        

Miska
Szob
516 mániapont

írta Pegi 2015.02.07. 19:47

Hihetetlen, de lehet hogy igazatok van...
De tételezzük fel, hogy lerögzítem úgy hogy onnét csak a bútorral együtt tudná csak elvinni.
A kérdés továbbra is az, hogy ki lehet ezt nyitni roncsolás mentesen viszonylag rövid idő alatt?
Gondolok itt arra, hogy átmegyek egyik "szomszédhoz", beszélgetünk, jól érezzük magunkat, stb. és közben valaki besurran, hang nélkül kinyitja?
Ha van rá ideje, természetesen nincs megoldás a tökéletes megoldás, de ilyen esetben mennyire jó ez a zár?
Esetleg egy mozgásérzékelős riasztóbam nem gondolkodtál?

Miska
#8896     2015.02.08. 12:51        

DEP76
DEP Tanya
147 mániapont

írta Blue 2015.02.07. 22:25

Hát valamit vagy csinálunk komolyan, vagy hagyjuk a fenébe.10_06_rohog.gif

Meg gyógyult a Mitsu?

Igen de kellett egy hengerfej.:(
A hármas elő kamrában volt a repedés ,nem látható helyen, és azt mondták hogy meg lehet hegeszteni, de nem biztos hogy 100% lesz. Ezért úgy döntöttem inkább legyen másik, arra adnak garanciát is. Szeretnék még messzi is elmenni vele.:) Oda pedig tuti gép kell.

4x4 felező, eljutunk mindenhova
#8894     2015.02.08. 10:58        

GaborApa
Turkish Valentine
3233 mániapont

A pajszerolás a szekrényhez rögzítésre vonatkozott, mert az volt az alapfelvetés. A lakókocsik könnyített vékony anyaga pedig erre tökéletesen alkalmatlan.
Ráadásul a raboló észjárásával kell átgondolni, neki mindegy mekkora kárt okoz. Ha lehetősége van rá (nem látják, van 1-2 figyelőtársa) kivágja/szétforgácsolja a szendvicspanel falat is nemhogy a bútort.

Természetesen ha sikerül odahegeszteni az alvázhoz egy kis széfet az már jó lehet.
Azok viszont 20.000 körül vannak.

Ja, és semmiképpen sem kulcsosat hanem számkódosat tennék, a kulcs ugyanis előbb utóbb valahol a széf közelében lenne tárolva.

Mindenhol ... otthon
#8892     2015.02.08. 09:35        

Blue

291 mániapont

írta DEP76 2015.02.07. 22:14


És nem is ilyen kazettát. Gondolom. :)
Hát valamit vagy csinálunk komolyan, vagy hagyjuk a fenébe.10_06_rohog.gif

Meg gyógyult a Mitsu?

Bárhova, bármikor, bármivel.
#8890     2015.02.07. 22:25        

DEP76
DEP Tanya
147 mániapont

írta Blue 2015.02.07. 22:12

Hát nem.

És nem is ilyen kazettát. Gondolom. :)

4x4 felező, eljutunk mindenhova
#8887     2015.02.07. 22:14        

Blue

291 mániapont

írta DEP76 2015.02.07. 22:02


Gondolom nem a felső szekrénybe csavaroztad a rétegelt lemezbe? :)
Hát nem.

Bárhova, bármikor, bármivel.
#8886     2015.02.07. 22:12     1 embernek tetszik    

Blue

291 mániapont

írta Blue 2015.02.07. 21:53


Ha azzal nem is de egy lapos csavarhúzóval igen.
Én azért több előttem szóló állítással nem értek egyet pajszer meg stb.
Azért néhányunknak már szereltem be és kevesebb melóval lehet lebontani a fülkét az alvázról mint azokat a széfeket elvinni.
Szerintem hagyd valami hozzá értőbb embere a beszerelést, ha értéket akarsz tartani benne.
Ezzel nem azt akartam mondani hogy létezik szétrombolhatatlan szerkezet, nehogy félreértsd.

De azért van olyan szerelés és furfang ami már idő és technikai rákészültség hiányában nem éri meg hogy felszedjék.

Bárhova, bármikor, bármivel.
#8885     2015.02.07. 22:08        

DEP76
DEP Tanya
147 mániapont

írta Blue 2015.02.07. 21:53


Ha azzal nem is de egy lapos csavarhúzóval igen.
Én azért több előttem szóló állítással nem értek egyet pajszer meg stb.
Azért néhányunknak már szereltem be és kevesebb melóval lehet lebontani a fülkét az alvázról mint azokat a széfeket elvinni.
Szerintem hagyd valami hozzá értőbb embere a beszerelést, ha értéket akarsz tartani benne.

Gondolom nem a felső szekrénybe csavaroztad a rétegelt lemezbe? :)

4x4 felező, eljutunk mindenhova
#8884     2015.02.07. 22:02        

Blue

291 mániapont

írta Blue 2015.02.07. 19:06

Nagyon.
írta Pegi 2015.02.07. 19:23


Magára a zárszerkezetre érted? Adott esetben egy gemkapoccsal is nyitható?
Ha azzal nem is de egy lapos csavarhúzóval igen.
Én azért több előttem szóló állítással nem értek egyet pajszer meg stb.
Azért néhányunknak már szereltem be és kevesebb melóval lehet lebontani a fülkét az alvázról mint azokat a széfeket elvinni.
Szerintem hagyd valami hozzá értőbb embere a beszerelést, ha értéket akarsz tartani benne.

Bárhova, bármikor, bármivel.
#8883     2015.02.07. 21:53        

DEP76
DEP Tanya
147 mániapont

írta Pegi 2015.02.07. 19:51

Még annyit: A parkolóban senkinek sem tűnik fel, hogy ott ütnek-vágnak egy lakóautót vagy lakókocsit?

Mennyire vagy gyakorlatias?
A pejszerral nem ütnek.:) Azzal feszítenek, pillanatok alatt megadja magát még a legkeményebb bútorod is.
Én azt vallom hogy több helyre teszek el pénzt, és nem széfbe vagy ilyesmi. Lehet találni vagy kis fantáziával készíteni rejtekhelyeket.

Pl: egy fióknak dupla alját csinálsz és hagysz közte 1 centit. Elég sok papírpénz elfér ott.:)
Vagy szekrény alját oldalát , ülőke alatti szekrény alját megduplázod.
Nem nagy beavatkozások, és szerintem ezek a csibészek ezt veszik észre a legutoljára.
Ha egy ilyen kazettát beteszel ,akkor egyből barmolni fog mert arra gondol ,hogy oda tetted az értékeidet.
Szerintem az olyan rejtekhely a legjobb amit nem vesznek észre.
Egyébként azon a kazettán a zár semmit sem ér. De csakis szerintem az a kazetta annyit sem ér ,( pont az említett szempontok alapján sem) mint a súlya ócskavasban.

4x4 felező, eljutunk mindenhova
#8882     2015.02.07. 20:52        

Pegi
Vép
108 mániapont

írta Pegi 2015.02.07. 19:50

Lehet hogy igazad van.
Elsősorban kempingben történő védelemre gondoltam.
Ott azért sok ideje nincs (legalábbis eddig ezt tapasztaltuk) a hasonló dolgokra.
Még annyit: A parkolóban senkinek sem tűnik fel, hogy ott ütnek-vágnak egy lakóautót vagy lakókocsit?
#8881     2015.02.07. 19:51        

Pegi
Vép
108 mániapont

írta GaborApa 2015.02.07. 19:42


De pedig igen 30_10_cry.gif

Egerszalóki sztoriban úgy hallottam, hogy elöl volt hagyva a pénz, talán az asztalon. Besurranó meg felkapta, de ez ellen elég ha nem hagyod elől.

Olyat viszont hallottam, hogy parkolóban álló lakóautónak szétbombázták a szekrényét.

Más a kemping és más a parkoló.

Számodra is nehezen hozzáférhető helyre viszont ne rakd, mert azzal magadat szívatod, és egy idő után nem fogod használni.
Lehet hogy igazad van.
Elsősorban kempingben történő védelemre gondoltam.
Ott azért sok ideje nincs (legalábbis eddig ezt tapasztaltuk) a hasonló dolgokra.
#8880     2015.02.07. 19:50        

Pegi
Vép
108 mániapont

írta DEP76 2015.02.07. 19:38


Nem fog vigyázni a berendezésedre, az nekik nem szempont.
Ha mondjuk felfeszíti a lakó ajtót egy pajszerral, akkor nem fog bíbelődni gémkapoccsal és hajcsattal, hanem alátolja a lapos felét és megoldja az erőkarral. Minél jobban rögzíted annál több a károd, ahogy Gábor is írta. Elviszi és majd megnyitja később. Szerintem az okos rejtekhely a leghatásosabb. Nem tud sok időt ott tölteni , ha nem találja meg akkor a legjobb.
Hihetetlen, de lehet hogy igazatok van...
De tételezzük fel, hogy lerögzítem úgy hogy onnét csak a bútorral együtt tudná csak elvinni.
A kérdés továbbra is az, hogy ki lehet ezt nyitni roncsolás mentesen viszonylag rövid idő alatt?
Gondolok itt arra, hogy átmegyek egyik "szomszédhoz", beszélgetünk, jól érezzük magunkat, stb. és közben valaki besurran, hang nélkül kinyitja?
Ha van rá ideje, természetesen nincs megoldás a tökéletes megoldás, de ilyen esetben mennyire jó ez a zár?
#8879     2015.02.07. 19:47        

GaborApa
Turkish Valentine
3233 mániapont

írta Pegi 2015.02.07. 19:28

Az egész szekrényt csak nem bontják le...
Vagy mégis?

De pedig igen 30_10_cry.gif

Egerszalóki sztoriban úgy hallottam, hogy elöl volt hagyva a pénz, talán az asztalon. Besurranó meg felkapta, de ez ellen elég ha nem hagyod elől.

Olyat viszont hallottam, hogy parkolóban álló lakóautónak szétbombázták a szekrényét.

Más a kemping és más a parkoló.

Számodra is nehezen hozzáférhető helyre viszont ne rakd, mert azzal magadat szívatod, és egy idő után nem fogod használni.

Mindenhol ... otthon
#8878     2015.02.07. 19:42        

DEP76
DEP Tanya
147 mániapont

írta Pegi 2015.02.07. 19:23


Magára a zárszerkezetre érted? Adott esetben egy gemkapoccsal is nyitható?

Nem fog vigyázni a berendezésedre, az nekik nem szempont.
Ha mondjuk felfeszíti a lakó ajtót egy pajszerral, akkor nem fog bíbelődni gémkapoccsal és hajcsattal, hanem alátolja a lapos felét és megoldja az erőkarral. Minél jobban rögzíted annál több a károd, ahogy Gábor is írta. Elviszi és majd megnyitja később. Szerintem az okos rejtekhely a leghatásosabb. Nem tud sok időt ott tölteni , ha nem találja meg akkor a legjobb.

4x4 felező, eljutunk mindenhova
#8877     2015.02.07. 19:38        

Pegi
Vép
108 mániapont

írta GaborApa 2015.02.07. 19:11


Nem a zárral fognak bíbelődni.30_80nem2.gif
Ez is és bármi más is csak arra jó, hogy esetleg több idő kell hozzá. A lakóban mindent szét lehet feszegetni, nem nehéz törni-zúzni, elég hozzá egy méretes pajszer.

Ha ilyet teszel be akkor is rakd rejtett helyre, és egy hamarabb észrevehető helyre pedig tegyél egy másikat, benne egy kis apróval, amit csak 1-2 facsavarral rögzítesz. Akkor azt lefeszítik és boldogan szaladnak.

Ha nagyon rögzítesz valamit azzal csak azt éred el, hogy jobban szétbarmolják a lakót.
Valamelyik felső szekrénybe gondoltam, annak is a belső sarkába, ahol kulccsal sem egyszerű hozzáférni.
Az egész szekrényt csak nem bontják le...
Vagy mégis?
Nem ismerem a lakókocsi feltörők észjárását...
Alapvetően a besurranó tolvajoktól szeretném védeni a kp-t és az iratainkat.
Egerszalókon hallottuk, hogy feltörték a bódét és elvittek belőle ezt-azt, de megzavarták őket.
Hasonló helyzetek elkerülése végett gondolkozom ilyen megoldásban.
A kempinges szomszédokban meg amúgyis megbízik az ember...
Legalábbis eddig ezt tapasztaltuk.
#8876     2015.02.07. 19:28        

Pegi
Vép
108 mániapont

írta Blue 2015.02.07. 19:06

Nagyon.

Magára a zárszerkezetre érted? Adott esetben egy gemkapoccsal is nyitható?
#8875     2015.02.07. 19:23        

GaborApa
Turkish Valentine
3233 mániapont

írta Pegi 2015.02.07. 16:53
Sziasztok! :-)

Van egy hasonló pénzkazettánk.
Ezt szeretném a lakóba (valamelyik szekrénybe) rögzíteni.
Szerintetek ezt mennyire könnyű kinyitni? (Mármint magát a zárat)

Nem a zárral fognak bíbelődni.30_80nem2.gif
Ez is és bármi más is csak arra jó, hogy esetleg több idő kell hozzá. A lakóban mindent szét lehet feszegetni, nem nehéz törni-zúzni, elég hozzá egy méretes pajszer.

Ha ilyet teszel be akkor is rakd rejtett helyre, és egy hamarabb észrevehető helyre pedig tegyél egy másikat, benne egy kis apróval, amit csak 1-2 facsavarral rögzítesz. Akkor azt lefeszítik és boldogan szaladnak.

Ha nagyon rögzítesz valamit azzal csak azt éred el, hogy jobban szétbarmolják a lakót.

Mindenhol ... otthon
#8873     2015.02.07. 19:11        

Blue

291 mániapont

írta Pegi 2015.02.07. 16:53
Sziasztok! :-)

Van egy hasonló pénzkazettánk.
Ezt szeretném a lakóba (valamelyik szekrénybe) rögzíteni.
Szerintetek ezt mennyire könnyű kinyitni? (Mármint magát a zárat)
Nagyon.

Bárhova, bármikor, bármivel.
#8872     2015.02.07. 19:06     1 embernek tetszik    

Pegi
Vép
108 mániapont

Sziasztok! :-)

Van egy hasonló pénzkazettánk.
Ezt szeretném a lakóba (valamelyik szekrénybe) rögzíteni.
Szerintetek ezt mennyire könnyű kinyitni? (Mármint magát a zárat)
#8870     2015.02.07. 16:53        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

írta nemo25 2014.12.09. 22:29

Ez ötletes.......30_10gondol.gif De mi van ha kólafüggő a csibész, és a hóna alá vágja a palackot, mondván, ha már nem talált zsetont, legalább iszik egy jót. 30_10_cry.gif

A biztonság kedvéért akkor tele kell tölteni a kólát hashajtóval ...és máris nyomon lehet követni a kólafüggő bűnelkövetőt !!!
15_20_pacsi.gif

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#8388     2014.12.10. 17:27     1 embernek tetszik    

nemo25
Ecser City
525 mániapont

írta GaborApa 2014.12.09. 20:37
Aki még trükkös rejtekhelyben gondolkodik nézze meg ezt a videót:

Ez ötletes.......30_10gondol.gif De mi van ha kólafüggő a csibész, és a hóna alá vágja a palackot, mondván, ha már nem talált zsetont, legalább iszik egy jót. 30_10_cry.gif

"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."
#8385     2014.12.09. 22:29     1 embernek tetszik    

GaborApa
Turkish Valentine
3233 mániapont

Aki még trükkös rejtekhelyben gondolkodik nézze meg ezt a videót:


Mindenhol ... otthon
#8384     2014.12.09. 20:37        

GaborApa
Turkish Valentine
3233 mániapont

írta Attila9 2014.08.16. 01:17
Lehet, hogy az elriasztáson gondolkozzunk hátha hozzá sem kezd a betöréshez!

Olyat is hallottam már, hogy nagyméretű kutyás kajatálat raktak a lakó mellé. (nálunk ez alapfelszerelés de csak ezért nem szoktuk kitenni.

Meg persze tehetsz különböző alarm matricákat, meg lehet kapni kis ledes villogó fényeket, piros meg lila színben mintha valami riasztórendszer dolgozna.

nekem vannak fent mozgásérzékelős lámpák is (körbe4 db) .

Rakhatsz körbe tolatóradart is, ami pittyegni kezd, ha a lakó közelébe mennek.

De hogy ezeknek mennyire elrettentő a hatása azt csak a rosszfiúk tudják.

Mindenhol ... otthon
#7634     2014.08.16. 17:32        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

Lehet, hogy az elriasztáson gondolkozzunk hátha hozzá sem kezd a betöréshez!
#7630     2014.08.16. 01:17        

Attila9
Hajdúszoboszló
12 mániapont

írta csiburento 2014.04.09. 18:46

Bizony nincs... Épp most volt újabb tárgyalás...
Jahhh, de a vallomását még tartja, ami arról szólt, hogy azt hitte a betörő a ludmilla... A slozin...

Mit hordjunk magunknál? Nagyon keveset és a bankkártyát eldugva?
#7629     2014.08.16. 01:07        

csiburento
Budapest
312 mániapont

írta 2014.04.09. 18:14


Úgy tudom a Pistorius ügy korántsem van lezárva. Mintha a dolgok úgy állnának, hogy a manyus puszta véletlenségből direkt nyiffantotta volna ki a zasszonyt.
Bizony nincs... Épp most volt újabb tárgyalás...
Jahhh, de a vallomását még tartja, ami arról szólt, hogy azt hitte a betörő a ludmilla... A slozin...

Alá vagyon íródva.
#6559     2014.04.09. 18:46        


ENDE
73 mániapont

írta csiburento 2014.04.09. 17:28

Jól emlékszem Pistorius is így gondolta... Állítólag... Ez is a pakli tartalmas része...

Úgy tudom a Pistorius ügy korántsem van lezárva. Mintha a dolgok úgy állnának, hogy a manyus puszta véletlenségből direkt nyiffantotta volna ki a zasszonyt.
#6558     2014.04.09. 18:14        

csiburento
Budapest
312 mániapont

írta 2014.04.09. 06:55


Igen, én is mindig ezt hallom. "Jobb nem csinálni semmit meg ne ébredjünk fel".
De amit írtam, az ominózus házszétverősdi baltával, nem volt egy kellemes élmény a szomszédból. Ha valaki ott lett volna az is kap és szerintem teljesen mindegy lett volna, hogy alszik vagy ébren van. Továbbá az utóbbi időben nem lehet olyan rendőrségi híreket hallani, hogy a házban lévőket megkímélték volna. Valamiért nagyon eldurvult a világ. Régen csak kifosztottak, ma szórakozásból, bónusz képpen agyonvernek. Nekem ebből az jön le, hogy akit "meglepnek" nincs vesztenivalója.
Én elég éberen alszom ahhoz, hogy egy szunyog sem tud bejönni anélkül, hogy fel ne ébredjek. Ráadásul mifelénk, nem tudom miért de csak éjjel repkednek a "madarak". Szerencsére nem volt még rá példa, hogy betörjenek hozzánk de éppen elég rémhíreket hallottam, mit művelnek a mocskok ha valakit otthon találnak. A mai világban nem vagyok róla meggyőződve, hogy az a jó taktika, ha nem csinálok semmit, ezért jutottam odáig a gondolatmnetemben, hogy gondolkodás nélkül kilyukasztom a fejét. Persze a pakliban az is benne van, hogy nem sikerül...........
Jól emlékszem Pistorius is így gondolta... Állítólag... Ez is a pakli tartalmas része...

Alá vagyon íródva.
#6557     2014.04.09. 17:28        


ENDE
73 mániapont

Tudod amin sokat gondolkodunk, netán tartunk tőle, az előbb-utóbb megtörténik. Ezért jobb ha nem azon agyalsz mi van ha a budiban találnak rád, mert annak mindenképpen szar ügy lesz a vége.10_06_rohog.gif
Inkább vizionáld a spejzot, talán ott több kolbászt lehet fegyvernek használni.25_harag_bat.gif
Na meg az idézet is úgy szól ""az oroszok (betörők) már a spejzban vannak

írta Jamesz 2014.04.09. 09:49


Igen változatos helyszineken bukkannak fel nálatok a betörők.
A krémest valszeg nem áldoznám rájuk, de ha a budin lepnének meg, akkor már minden mindegy, szarnék rájuk.10_06_rohog.gif

Te Soci ....egy konyha maximum akkor lehet változatos helyszín , ha teszem azt felrobban a kávéfőző...
10_06_happy.gif
Azon meg elgondolkodtam , ha a klotyón lepnének meg érdemes lenne megdobálni őket a legelső kezed ügyébe kerülő dologgal !
30_60_guluszem.gif
A rendőrkutyák aztán a szagminta alapján akár Kínáig tudnák követni a gaz elkövetőket !!
10_06_happy.gif
#6552     2014.04.09. 11:20        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

Igen változatos helyszineken bukkannak fel nálatok a betörők.
A krémest valszeg nem áldoznám rájuk, de ha a budin lepnének meg, akkor már minden mindegy, szarnék rájuk.10_06_rohog.gif

Te Soci ....egy konyha maximum akkor lehet változatos helyszín , ha teszem azt felrobban a kávéfőző...
10_06_happy.gif
Azon meg elgondolkodtam , ha a klotyón lepnének meg érdemes lenne megdobálni őket a legelső kezed ügyébe kerülő dologgal !
30_60_guluszem.gif
A rendőrkutyák aztán a szagminta alapján akár Kínáig tudnák követni a gaz elkövetőket !!
10_06_happy.gif

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#6547     2014.04.09. 09:49        


ENDE
73 mániapont

írta Jamesz 2014.04.08. 22:07


Ráadásul ez olyan lányos elképzelés ....az ágynál lepne meg ....10_06_happy.gif

Mi van teszem azt ha éppen a klozetton ülsz ???10_03_lol.gif Milyen fegyvereddel lövöd fejbe ...ráadásul többször ??
10_06_happy.gif
Ezt csak azért kérdezem , mert a feleségem éppen krémesért lopakodott a frigó felé , mikor észrevette , hogy ott áll a konyhába a betörő.....ekkor már kicsit késő lett volna visszafutni a gázpisztolyáért. Krémessel igaz megdobálhatta volna ....de mi van ha azt meg a raboló kifejezetten szereti ???
30_70_tada.gif
Meg aztán ....mi van ha a gaz betörónél is van pisztoly , meg annál a három barátjánál is aki vele jőtt ?? Térdig jártok a hüvelybe ??
30_10nemtom.gif
Én is tanultam az esetből ...lézer sorompó , nyilászárok riasztása vijjogó szirénákkal , felgyulladó reflektorok körbe ...ha valakinek ilyen ricsajban van kedve betörni azt már tényleg le kell lőni , mert az nem normális ,
10_03_lol.gif

Igen változatos helyszineken bukkannak fel nálatok a betörők.
A krémest valszeg nem áldoznám rájuk, de ha a budin lepnének meg, akkor már minden mindegy, szarnék rájuk.10_06_rohog.gif
#6539     2014.04.09. 08:20        


ENDE
73 mániapont

írta GaborApa 2014.04.08. 21:36


Sajnos itt van a lényeg!
Meglepne!

Nekem is azt mondták mind a rendőrök mind a biztonságtechnikus ismerősök, hogy az a jó ha nem ébredsz fel ilyenkor, mert egy adrenalinnal töltött és általában alkohol vagy és kábítószer befolyásoltság alatt lévő betörő behozhatatlan előnyben van egy álmából ébredő ember ellen, lehet az akár a Chuck Norris is.

Igen, én is mindig ezt hallom. "Jobb nem csinálni semmit meg ne ébredjünk fel".
De amit írtam, az ominózus házszétverősdi baltával, nem volt egy kellemes élmény a szomszédból. Ha valaki ott lett volna az is kap és szerintem teljesen mindegy lett volna, hogy alszik vagy ébren van. Továbbá az utóbbi időben nem lehet olyan rendőrségi híreket hallani, hogy a házban lévőket megkímélték volna. Valamiért nagyon eldurvult a világ. Régen csak kifosztottak, ma szórakozásból, bónusz képpen agyonvernek. Nekem ebből az jön le, hogy akit "meglepnek" nincs vesztenivalója.
Én elég éberen alszom ahhoz, hogy egy szunyog sem tud bejönni anélkül, hogy fel ne ébredjek. Ráadásul mifelénk, nem tudom miért de csak éjjel repkednek a "madarak". Szerencsére nem volt még rá példa, hogy betörjenek hozzánk de éppen elég rémhíreket hallottam, mit művelnek a mocskok ha valakit otthon találnak. A mai világban nem vagyok róla meggyőződve, hogy az a jó taktika, ha nem csinálok semmit, ezért jutottam odáig a gondolatmnetemben, hogy gondolkodás nélkül kilyukasztom a fejét. Persze a pakliban az is benne van, hogy nem sikerül...........
#6535     2014.04.09. 06:55        

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

írta GaborApa 2014.04.08. 21:36


Sajnos itt van a lényeg!
Meglepne!

Nekem is azt mondták mind a rendőrök mind a biztonságtechnikus ismerősök, hogy az a jó ha nem ébredsz fel ilyenkor, mert egy adrenalinnal töltött és általában alkohol vagy és kábítószer befolyásoltság alatt lévő betörő behozhatatlan előnyben van egy álmából ébredő ember ellen, lehet az akár a Chuck Norris is.

Ráadásul ez olyan lányos elképzelés ....az ágynál lepne meg ....10_06_happy.gif

Mi van teszem azt ha éppen a klozetton ülsz ???10_03_lol.gif Milyen fegyvereddel lövöd fejbe ...ráadásul többször ??
10_06_happy.gif
Ezt csak azért kérdezem , mert a feleségem éppen krémesért lopakodott a frigó felé , mikor észrevette , hogy ott áll a konyhába a betörő.....ekkor már kicsit késő lett volna visszafutni a gázpisztolyáért. Krémessel igaz megdobálhatta volna ....de mi van ha azt meg a raboló kifejezetten szereti ???
30_70_tada.gif
Meg aztán ....mi van ha a gaz betörónél is van pisztoly , meg annál a három barátjánál is aki vele jőtt ?? Térdig jártok a hüvelybe ??
30_10nemtom.gif
Én is tanultam az esetből ...lézer sorompó , nyilászárok riasztása vijjogó szirénákkal , felgyulladó reflektorok körbe ...ha valakinek ilyen ricsajban van kedve betörni azt már tényleg le kell lőni , mert az nem normális ,
10_03_lol.gif

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#6530     2014.04.08. 22:07        

GaborApa
Turkish Valentine
3233 mániapont

írta 2014.04.08. 21:03
..... Ha valaki meglepne....

Sajnos itt van a lényeg!
Meglepne!

Nekem is azt mondták mind a rendőrök mind a biztonságtechnikus ismerősök, hogy az a jó ha nem ébredsz fel ilyenkor, mert egy adrenalinnal töltött és általában alkohol vagy és kábítószer befolyásoltság alatt lévő betörő behozhatatlan előnyben van egy álmából ébredő ember ellen, lehet az akár a Chuck Norris is.

Mindenhol ... otthon
#6528     2014.04.08. 21:36        


ENDE
73 mániapont

írta Jamesz 2013.12.18. 02:28
Nehéz az ilyen dolgokban okosnak lenni !
30_10gondol.gif
Amikor hozzánk először betörtek , elsőként a 80 kilós kaukázusi kutyánkba lőttek altatólövedéket aztán kezdetnek szépen kulturáltan és nagy szakértelemmel leszerelték a riasztó központ komputerét , benne a 14 kamera képeivel .
30_10nemtom.gif
A nyomozók megmutatták a már leszedett párnahuzatokat , amiket akkor húztak volna a fejünkre ha felébredünk .
Szerintük nagy kár lett volna ha felriadunk !!
30_90jajj.gif
Másik esetben meg a Gabi nénétek amikor legszebb álmomba leledztem ,csendesen , okosan és főleg halkan a fülembe súgta ...a betörők már a konyhába vannak .
35_40konspiral.gif
Én mint ahogy a filmekben láttam , felkaptam az engedéllyel tartott puskám és amint voltam kirohantam a teraszra !!...ahol persze felkapcsoltam a villanyt mert átestem a legelső kerti széken.
Onnan aztán üvöltve fenyegettem a betörőket ...ám mivel én a fényben álltam , kint meg koromsötét volt ..szart se láttam.
30_10_cry.gif
Képzelhetitek amikor meztelenül egy szál puskával üvöltök a kivilágított első teraszon , mennyire röhöghettek a betörők akik közben a hátsó ajtón elmentek a Jetskivel..utánfutóstól !!
30_90_uvolt.gif
Ezek szerint a tanulság .. kutya , riasztó , fegyver nem kellő védelem !!!
30_80_nem.gif
Na mindegy ...egy viszont biztos !!!
Megfigyeltem...soha még nem törtek be akkor amikor hajnalig iszogatunk , mulatozunk !!!
Sem a házba sem a lakókocsiba , semsehova !!!
25_harag_bat.gif
Tehát ezek után bárki kérdi ..nyugodtan mondhatjuk...mi alapjába véve nem szeretünk piálni !!
Csak roppant óvatosak vagyunk és féltjük a biztonságunkat!!
10_10_orom2.gif

Nehéz bizony de nem lehetetlen.10_02_kacsint.gif
Nekem egyik régi szomszédom egy alkesz gyerek volt. Valamelyik kocsmában leitatták és aláíratták vele, hogy eladta a házát. Mikor magához tért és rájött, hogy nem tud mit kezdeni a társasággal, megbízott egy másik csapatot és attól kezdve felváltva állt a bál a szomszédban. Hol ezek, hol azok vették át a hatalmat. Ez három hónapon keresztül ment. Mikor kiderült melyik az erősebb, a gyengébbek kijöttek egyik éjjel és baltával vertek szét mindent amit tudtak.
El kellett gondolkodnom rajta, mi van ha véletlenül eltévesztik a házat? Akkor vettem egy
[img="[URL=http://kepkezelo.com/viewer/oqfby79gqan2h492k1.jpg" alt="" alt=""]]

és azóta is az ágy mellett kéznél van. Ha valaki meglepne, az biztos, hogy egy pillanatig sem gondolkodom és nem kérdezek semmit, az egész tár a fejébe megy.
Most pedig már a törvény sem bünteti.
#6527     2014.04.08. 21:03        

nemo25
Ecser City
525 mániapont

írta GaborApa 2014.01.18. 22:17


Akkor most gondolj arra, hogy ez egy női bugyi.

Te bemennél oda?
30_60_guluszem.gif
Neeeeeem!!!!!!!!!

"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."
#5757     2014.01.18. 22:23        

GaborApa
Turkish Valentine
3233 mániapont

írta nemo25 2014.01.18. 22:15

Ez most IQ teszt? Hiszen, ha azzal próbálják elriasztani a hívatlan betolakodót, hogy a testi méreteket szeretné fitogtatni a tulajdonos, akkor, csak igen gyenge értelmi képességekkel megáldott csibészt fog vele elriasztani....

Akkor most gondolj arra, hogy ez egy női bugyi.

Te bemennél oda?
30_60_guluszem.gif

Mindenhol ... otthon
#5756     2014.01.18. 22:17        

nemo25
Ecser City
525 mániapont

írta GaborApa 2014.01.18. 14:45
Vagy az elriasztás is megfelelő védelmet nyújthat:

Ez most IQ teszt? Hiszen, ha azzal próbálják elriasztani a hívatlan betolakodót, hogy a testi méreteket szeretné fitogtatni a tulajdonos, akkor, csak igen gyenge értelmi képességekkel megáldott csibészt fog vele elriasztani. Csak elég egy pillantást vetni a bejárati ajtóra. Aki ezt a legénységi sátor méretű gatyát hordja, vajmi kevés sikerrel tudna bepréselődni azon keskenyke nyíláson. :-)
.......bár, ha tovább görgetjük a kérdést, talán van a kocsi hátsó felében egy nagyobb ajtó, ami nem látható a képen......... :)

"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."
#5755     2014.01.18. 22:15        

GaborApa
Turkish Valentine
3233 mániapont

Vagy az elriasztás is megfelelő védelmet nyújthat:


Mindenhol ... otthon
#5754     2014.01.18. 14:45     4 embernek tetszik    

GaborApa
Turkish Valentine
3233 mániapont

Védelmi szempontból a fenyegetés is egy lehetőség 10_05_nevet.gif



csak érj hozzá megint az autómhoz és nagy baj lesz
tudom, ki vagy és hol laksz

25_duhong.gif

Mindenhol ... otthon
#5701     2014.01.04. 21:29     1 embernek tetszik    

Jamesz
Szigethalom
647 mániapont

Nehéz az ilyen dolgokban okosnak lenni !
30_10gondol.gif
Amikor hozzánk először betörtek , elsőként a 80 kilós kaukázusi kutyánkba lőttek altatólövedéket aztán kezdetnek szépen kulturáltan és nagy szakértelemmel leszerelték a riasztó központ komputerét , benne a 14 kamera képeivel .
30_10nemtom.gif
A nyomozók megmutatták a már leszedett párnahuzatokat , amiket akkor húztak volna a fejünkre ha felébredünk .
Szerintük nagy kár lett volna ha felriadunk !!
30_90jajj.gif
Másik esetben meg a Gabi nénétek amikor legszebb álmomba leledztem ,csendesen , okosan és főleg halkan a fülembe súgta ...a betörők már a konyhába vannak .
35_40konspiral.gif
Én mint ahogy a filmekben láttam , felkaptam az engedéllyel tartott puskám és amint voltam kirohantam a teraszra !!...ahol persze felkapcsoltam a villanyt mert átestem a legelső kerti széken.
Onnan aztán üvöltve fenyegettem a betörőket ...ám mivel én a fényben álltam , kint meg koromsötét volt ..szart se láttam.
30_10_cry.gif
Képzelhetitek amikor meztelenül egy szál puskával üvöltök a kivilágított első teraszon , mennyire röhöghettek a betörők akik közben a hátsó ajtón elmentek a Jetskivel..utánfutóstól !!
30_90_uvolt.gif
Ezek szerint a tanulság .. kutya , riasztó , fegyver nem kellő védelem !!!
30_80_nem.gif
Na mindegy ...egy viszont biztos !!!
Megfigyeltem...soha még nem törtek be akkor amikor hajnalig iszogatunk , mulatozunk !!!
Sem a házba sem a lakókocsiba , semsehova !!!
25_harag_bat.gif
Tehát ezek után bárki kérdi ..nyugodtan mondhatjuk...mi alapjába véve nem szeretünk piálni !!
Csak roppant óvatosak vagyunk és féltjük a biztonságunkat!!
10_10_orom2.gif

Ha ülhetsz ne állj , ha fekhetsz ne ülj....
#5587     2013.12.18. 02:28     3 embernek tetszik    

Zsolt
Szob
282 mániapont

A rendőrnyomozók azt mondják, minél több védelemmel van felszerelve egy objektum, a betörő annál inkább fog továbbállni. Ugyanis ennek az embernek van bátorsága, ereje, szaktudása, célszerszáma, viszont egy valamije nincs, elég ideje. A vascsöves megoldást csak addig tartom célszerűnek, amíg a vascső a mi kezünkben van.
Okos megoldásnak tartom a kamupénztárcát azzal a módosítással, hogy ennek az "úriembernek" jó bele az élethű játékpénz is, úgy sem fogja ott átnézni.

Semmit nem fogsz magaddal vinni, a tudásodon és az emlékeiden kívül !
#5586     2013.12.17. 21:39        

GaborApa
Turkish Valentine
3233 mániapont

írta Attila9 2013.12.17. 19:33


Köszi a jó tanácsokat, a fejszét kicsit vitaindítónak írtam. Jók a biztonsági zár választékok amit írtál, riasztókról is vannak?
Persze
Riasztók is vannak 01_mosoly.gif

Itt fent van a webshop fül, és ott találsz egy Falle katalógust.Azt érdemes lapozgatni.

A riasztókat a 278. oldal környékén találod >>>10_02_kacsint.gif

Mindenhol ... otthon
#5584     2013.12.17. 20:25        
1
2
Hasznos volt ez a tartalom? Adj rá értékelést!
Így értékelték a többiek: